dd

Fars Køkkenskole – via din kommune

Her laver I mad sammen med 8-12 andre fædre og børn i løbet af fem måneder. I lærer op til 35 fif og fiduser og laver retter med over 50 forskellige grøntsager og frugter. Vi starter let og gør det løbende lidt sværere, så I til sidst er så gode, at I kan lave en hel festmenu. Prisen svinger fra kommune til kommune.

I dag har flere end 6.000 fædre og børn været på Fars køkkenskole og endnu flere er på vej. Se herunder, om din kommune tilbyder Fars Køkkenskole og tilmeld dig hos din kommunes kontaktperson.

I 2024 tilbyder følgende kommuner Fars Køkkenskole:

• Fredensborg Kommune – kontakt Line Torsbakke (lbto@fredensborg.dk) for mere information om køkkenskolerne i Fredensborg.
  • Furesø Kommune – kontakt Stine Ølvang Larsen (stl5@furesoe.dk) for mere information om køkkenskolerne i Furesø.
  • Horsens Kommune – kontakt Christian Høgh Gregersen(chg@horsens.dk ) for mere information om køkkenskolerne i Horsens.
  • Syddjurs Kommune – kontakt Ann Bonde Pedersen (annbp@syddjurs.dk) for mere information om køkkenskolerne i Syddjurs.
  • Tønder Kommune – kontakt Ann Møller Gram (amg@toender.dk) for mere information om køkkenskolerne i Tønder kommune.
  • Vallensbæk Kommune – kontakt Sune Hybel Olsen (sho01@vallensbaek.dk) for mere information om køkkenskolerne i Vallensbæk.
  • Viborg Kommune – kontakt Dennis Krogsdal Madsen  (dekm@viborg.dk) for mere information om køkkenskolerne i Viborg.

hhn

Vil du have Fars Køkkenskole til din kommune?

Er du medarbejder i en kommune, som kunne være interesseret i Fars Køkkenskole og vil høre mere, kan du kontakte foreningschef Mette Bøgebjerg Jørgensen på tlf. 2727 4114 /mette@hellokitchen.dk eller projektleder Jonas Gerdes Vigkilde på tlf. 2253 1645 / jonas@hellokitchen.dk.